ZWROTY I REKLAMACJE BORSEY.PL

 


1. ZWROTY:


Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza salonem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.

Instrukcja zwrotu towaru:
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia.
 
Wypełnij formularz zwrotu zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy i prześlij go na adres Wróbli 32/10 40-534 Katowice wraz ze zwracanym produktem, lub prześlij jednoznaczne oświadczenie (np. poprzez przesłanie na adres [email protected]) z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia oraz informacją jakie produkty życzysz sobie zwrócić. Bądź skorzystaj z możliwości wyboru produktów do zwrotu na swoim koncie w naszym sklepie.
Po otrzymaniu formularza zwrotu / oświadczenia o odstąpieniu od umowy przeanalizujemy je  i poinformujemy Cię o szczegółach dotyczących zwrotu towarów.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów.
W terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów należy zwrócić towar: Dopiero po otrzymaniu od Państwa formularza zwrotu i produktu, jesteśmy w stanie rozpatrzyć Państwa zwrot.

JAK MOŻNA DOKONAĆ ZWROTU:


Wysyłkowo na adres sklepu internetowego
Towar należy zwrócić przesyłając go wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów na niżej podany adres:


BORSEY Sara Chełminiak

UL. Wróbli 32/10

40-534 Katowice



     W miarę możliwości do przesyłki prosimy dołączyć formularz zwrotu lub jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Znacznie ułatwi to proces zwrotu produktu.    



Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.

Zwracany towar powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta.

W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie. 

Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny złożą Państwo inną dyspozycję. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów – to od tego dnia liczony jest termin 14 dni na ustosunkowanie się do zwrotu z naszej strony.

 

BRAK MOŻLIWOŚCI ZWROTU PONIŻSZYCH PRODUKTÓW:

  • usługi, które firma wykonała w pełni (za naszą zgodą) przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia (np. e-korepetycje),
  • coś, za co cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym (np. sprzedaż walut obcych),
  • rzecz wykonaną na nasze indywidualne zamówienie (Torebki zaprojektowane na życzenie klienta )
  • rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia (np. świeże warzywa i owoce, pieczywo, mięso, wędliny),
  • rzecz dostarczaną w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. soczewki kontaktowe),
  • rzecz, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączona z innymi rzeczami (np. paliwo w samochodzie),
  • napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli (np. alkohole kolekcjonerskie),
  • usługi, w których klient wyraźnie żąda, by przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (np. ustawienie anteny satelitarnej),
  • nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. rozpakowane płyty z muzyką, filmami, programami komputerowymi, grami, karty zdrapki),
    dzienniki, periodyki lub czasopisma (wyjątkiem jest prenumerata – od niej można odstąpić),
  • coś w ramach aukcji publicznej (np. zakup dzieła sztuki w domu aukcyjnym) – to nie dotyczy licytacji Allegro,
  • usługi hotelarskie, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, związane z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi (np. zakup biletu na koncert),
  • treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym (np. już pobrane z internetu programy komputerowe, gry, muzyka, filmy, e-booki).

 

ZWROTY SĄ WYSYŁANE NA KOSZT KLIENTA,

NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM

 

FORMULARZ ZWROTU PRODUKTU DO SKLEPU BORESY.PL

 

 ZWROT.jpg

 

2 .REKLAMACJE:

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

Prosimy o  wydrukowanie  i podpisanie  wypełnionego formularza reklamacji  bądź też  oświadczenia o składanej reklamacji.

W przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres

e-mail: [email protected]

Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres:


BORSEY Sara Chełminiak
UL. Wróbli 32/10
40-534 Katowice


Ustosunkujemy się do Państwa reklamacji w terminie  14 dni od dnia złożenia reklamacji Towaru.

O wyniku rozpatrzenia  reklamacji zostaną Państwo powiadomieni SMS-em lub drogą mailową lub pisemnie.

Dla celów usprawnienia procesu reklamacji Klient powinien przekazać towar z powrotem do sklepu wraz z formularzem reklamacji/ oświadczeniem o składanej reklamacji. 

Torebki skórzane marki Farbotka szyte są z naturalnych skór, tym samym mogą mieć m.in. otarcia, przebarwienia, fałdy, wyblaknięcia. Są to oznaki skór naturalnych i nie są one wadą i tym samym nie podlegają one reklamacji.

REKLAMACJE SĄ WYSYŁANE NA KOSZT KLIENTA,

NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM

 

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY DO SKLEPU BORSEY.PL

 Rormularz reklamacyjny Borsey

Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne i zdjęcia nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń.

Informujemy Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223).

Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej:http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.


Legenda:
* dotyczy Klientów, będących konsumentami